میگی مهم نیست

من عاشق عاشق شدنم

به عالم رو سفیدم دین سیاهی نبخشم این سیاهی را به شاهی

میگی مهم نیست …  
 
اما وقتی اسمشو می شنوی 
  
داغ دلت تازه میشه ! 
 
میگی مهم نیست … 
 
اما تا بهش فکر می کنی ، 
  
اشک توی چشمات جمع می شه ! 
 
میگی مهم نیست … 
 
اما در تنهایی همش باهاش حرف می زنی !…
 
میگی مهم نیست …
 
اما بعضی وقتا دستت میره رو شمارش …
 
که زنگ بزنی ، نزنی ، بزنی ، نزنی ! 
 
میگی مهم نیست …
 
اما دلت میخواد بازم بهش فکر کنی !
 
میگی مهم نیست … 
 
اما دلت واسه صداشو خنده هاش لک زده !
 
میگی مهم نیست …
 
اما شبا تا صبح خوابت نمی بره ، 
 
با خودت میگی یعنی داره چیکار میکنه ! 
 
میگی مهم نیست  … 
 
اما میدونی چقدر " مهمه " ! 
 
می دونی خیلی دوسش داری ! 
 
میگی مهم نیست …
 
بگو مهمه ؛ 
 
اما … 
 
اونی که باید باشه نیست !
 
 

بازم دلم گرفته از روز و روزگارم  چجوري بهت بگم که هنوزم دوست دارم 

تو ديگه منو نميخواي از چشات اينو خوندم  بايد ميفهميدم که پيش تو نمونم 

يادت مياد ميگفتي که بري ميميرم  بدون با دستاي تو فقط اروم ميگيرم 

اينجا شد اخر راه ديگه با هم نباشيم  با اينکه دوست دارم ولي بايد جداشيم

  دست اونو گرفتي با چشام اينو ديدم  وقتي اومدي کنارم انگار چيزي نديدم 

ولي يه روز ميفهمي چقدر سخته عزيزم  منم برم با يکي غيراز تو بشينم 

يادت مياد يه روزي که من و تو با هم  بوديم و اين خاطره کم مياري اخر

  يه روز تو بي وفا با يکي ديگه بودي  نميدونم چرا تو ديگه با من نموندي 

مگه دوست نداشتم که گذاشتي رفتي  پاشو برو عزيزم تو خودت اينو خواستي

  يه روز ميشي پشيمون ولي فايده نداره  چون ايندفعه دل من ديگه دوست نداره


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 2:58 ] [ daniyal ]

[ ]